放棄做海關

我當日咁比心機去考既海關
最後佢有比offer 我
但我最後放棄左
做返我既aco
你可能會問點解
點解?我都唔知點答
我計過我呢個決定足足令我十年入面唔見四十幾萬
只係一個email 既回覆,呢個回覆真係夠哂值錢
-------------------------------------------------------
話說我去考過三個紀律步隊(入境,海關,懲教)
前兩者(入境,海關) 都係過五關咁去到final 既interview,
後者(懲教)我pass 左個體能,之後既test 我都無去到
呢d test 比我既感覺,好似去左挑戰咁
唔知點解pass 左有種好興奮既感覺
同幾百,可能去到幾千個考生去決鬥,個心情好鬼high
雖然三份都係散仔,但係都唔知點解pass 左之後有種比人肯定既感覺
茶實我其實一d 都唔鐘意紀律既生活
我鐘意我自己一手一腳去做既事
生意果種用落手落腳既感覺
唔係一般打工仔可以比到
有返工無放工, 放工睇到數,仲煩過返工果陣
每個月尾都要諗點樣改,咁樣改
我覺得自己好好彩,因為個天有比機會我去見過咁多野
咁多唔同既階層
當然啦,我依家係打緊政府工
我只不過係做義工得返黎既經驗黎
唔好誤會呀

留言

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

夜行大帽山

仲係咁諗緊