Day1

今日係我決定開返個新blog 既日子
因為我本人平時發洩既地方只有blog
同埋我記憶係差得緊要,但我又唔太鐘意寫字(可能有一日我會拎起本日記黎寫)
但應該唔會係今日。 
我以前大約寫左左9年既日記網
一夜之間就無左
所以我選擇左最安全既google blog 黎用
希望唔好再死
以前細細個既我選擇乜都係錯
美國冒險樂園,*歡樂天地,*繽紛樂園
*為我選擇既兒童樂園
可惜最後都係得返我無玩過既美國冒險樂園係返度
我最怕既唔係我既日記唔記左,消失左
我最怕既係我既回憶
同埋我唔會忘記既回憶離我而去
我呢度既所有日記我都唔會HIDE
因為用得google 野就預左比人睇
hide 黎都無用
最後我希望呢一度唔會執
我係會用返我中二自己改既英文名既
gundam1105
that's all

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊