u too

我相信每個人都試過,係出街既時候,會覺得周圍d人會望住你
而我都唔例外
之但係咁,我呢就成日覺得d啊差望住我
因為自從今個情人節比個啊差(滅)我個面珠登之後
我完全不能接受所有啊差,係咪痴左幾條根呀,你老媽子
啊差:happy valentine's day,之後滅我面珠
我呆左2秒......心諗:係咪痴線嫁仆街
就答左句:u too(fuck u)
究竟咩事,發生咩事呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
直至今日我行過都覺得d啊差眼望望
係咪我心理作用?

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊