始終都有第一次~

話說,隔離店個弟弟渣住盒模型
我就諗返起以前第一位女友人送比我既生日禮物---高達模型
當時應該中二
我都幾沉迷高達
而呢份禮物我到依家都無將個盒入面既零件打開過
成盒高達都完全好似新既一樣
其實因為細個果陣我真係完全唔捨得砌
連最最最初既袋都仲keep 住
因為話哂都係第一位加第一份既拍拖禮物?
最後我應丞左個弟弟送盒模型比佢
比佢之前,我都係忍唔住為盒高達影左張相
因為呢盒野可能就係代表緊我中二既一部分回憶
我唔知一個人有幾多個第一次
但我淨係知每樣野既第一次
你再做過既時候,你一定可以諗得返起
你第一次自己既心情,當時既情境
例如第一次贏比賽
第一次拖手等等
仲有琴日唔知做咩鬼野經過一d 學校既時候
播緊愛是不保留
呢首歌係我第一首詩歌聽到我流馬尿(都係唯一一首)
開心既事多多第一次都無所謂
傷心既事真係得一次就足夠喇
你問我依家仲想發生咩既第一次
到我依家呢個歲數,我當然話你聽
我想有第一個一百萬啦

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊