王菀之

唔知點解我覺得今次個演唱會好似馬戲團
我淨係想聽佢唱歌=[
唔係睇佢多才多藝
我想睇佢做音樂
唔係想睇佢跳鋼管舞呀!!!
不過都幾有突破
但我最愛果幾首歌就改到太開心
唔係幾慣
因為我覺得最sad 既果首滿天星
改到好輕快,不過個台既畫面又比較接近我第一次聽果個畫面
反而我超鐘意佢唱天堂有路同安妮法蘭克
留白都幾high
(我相信呢一世都唔會聽到佢唱臉紅嫁喇)
每次睇王菀之個腦都飛左去好遠好遠
因為果陣聽佢既歌多數都係關於感情事
佢近期d 歌無咁情歌化
唱多d 開心,反戰,生活化歌就好啦
但一場紅館都唔滿
我諗有下一次都要等好耐好耐喇

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊