唔知乜野挑戰賽

話說見到個乜野障礙挑戰賽
就去左報名參加
當日烈日當空曬到
要當街轉衫轉褲
女人都係一樣
我見佢地尷尷尬咁
成個賽事係玩咩呢
就係馬術不過就無左隻馬咁解
姐係個人跑下2k
中間要你入下水
扒下馬嬲架
繩網,迷宮之類
成個過程大約3個字就玩完
咁就300$喇=[
入面d人個個大隻到呢(我係其中一人)
-----------------------------------------------------
之後就去左食澳牛
因為係高登睇得太多post
個個都話要2秒落單
所以係出面排隊既時候已經一早諗好點叫
(就係等友人叫左之後我大叫:同佢一樣)
咁就過骨啦
點知原來同一般茶記一樣
係要排4個字入去食佢抄蛋囉
不過d 抄蛋真係幾好食我比8/10分
我仲叫左2份餐自己食哂添
叫左個常餐同蛋牛冶
蛋牛冶係我最鐘意食既三文冶!!
(sorry 近排有左所以食好多野)

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊