一個機緣巧合之下
我睇到幾年前既相



















嘩屌,乜以前我咁瘦嫁咩
我印象入面我身形完全無變過
但依家睇返鏡入面果個成個阿叔咁樣
點解我會放張相係度?
因為我要鼓勵自己去操返FIT
其實我去考紀錄步隊果陣都覺覺地
因為我細細個對自己既彈跳力好有信心
但去到考跳高果PART 我得3/5 分 (我果陣諗住唔練都一定會滿分)
到我一跳果陣我就知其實我真係肥左好多
我好似咩住 10磅 既肥肉去跳咁
力不從心,不過咁岩見返呢張相
可能就係時候提提自己要去減減喇
(依家MBI 23.X, 以前好似係20.X-21.X 左右)
節食就唔會嫁喇,襯我後生,我想食哂世界既所有食物!!!

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊