留個位打2016 回顧先

好多野想打
所以留返得閒先打
-------------------
依家係2023 年
我唔記左當年想打D 咩
但當時2016 年
我應該仲做緊ACO 
係GPA DEPARTMENT
入面我可以接觸到政府租務既所有野
我個位就係岩岩好可以睇哂全香港同政府有租務來往既文件
我每次做完我手頭上既野就會拎D FILES 出黎望下
睇下D 租金分報呀,成個租務流程之類
由傾租>簽約>打STAMP>去LR>FITTING OUT
都搞得清楚哂
仲搞到因為成日令到個DEPARTMENT 罰錢,所以要令到其他人同我強制要去LR 上堂添
我完全無唔好意思,因為佢地同我一樣根本就唔知D RULES, 所以無人睇到D 文件有咩錯

不過就咁啦
每次我入房去D 大粒野既時候,都係睇到佢電腦係SEARCH 緊去邊度旅行
每樣文件都係要放係台頭,等WORKMAN 下午收一次派一次先做一次野
每個POST 都係咁樣,唔單止係大粒野
所以我完全明白點解政府做野可以咁慢
完全弱智,當然我最後都係咁啦
同埋呢年我接觸到BOXING
應該變左我最鐘意既運動
 

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊