又入院

今次如果無記錯係我第7定第8次去急症

話說點解會打呢篇野

因為我發覺我記憶真心有D問題

有好多記憶我係完完全全無印象自己做過或者經歷過

今次

一聲卜一聲,呢一下聲好清脆

我就知道自己個鼻樑應該斷左喇

接下黎2 分鐘後,我D 鼻血多撚到呢

用左幾疊紙黎吸返D 血, 又痴立立又混埋D 血咁

都幾多下,咁我老實講,呢個運動

我都明白個鼻其實遲早會斷

所以我都唔係幾驚喜,所以我都立即換衫, 落去搵的士

又落雨,又無的士,成身濕鬼哂,又無車

應該2 個字後,終於都搵到架的士去急症室

咁急症室我就成日去嫁喇

所以拎左籌之後,要等50 個

咁我都知起碼都2,3 個鐘

所以我都去左M 記食D 野先

點知我一路食,一路流D 血落D野食度,最後我食左兩啖就食唔落

因為依家既我右手有條醫院手帶,我成程又用緊成疊紙巾塞落鼻

係我塔LIFT 時候身邊既人都彈開哂

返屋企,沖完涼就諗住返返急症室(已經個半鐘)

返到去我估差唔多

點知返到去,仲有三十幾個籌

咁我就聽住古典音樂 一路等

等等下都凌晨2 點半

終於到我, 去照X光照腦CT 呢D 例行野,我都照過唔知幾多次

最後就係鼻骨折,要等下星期一去專科搞

咁睇完都3點半返屋企訓

第2 日急症室竟然打返比我, 叫我返去再照多次腦CT

我心諗:唔係掛,咁嚴重?

咁返去照完,佢話我個腦入面有D 血

蛛網膜下腔出血(英文:Subarachnoid hemorrhageSAH

有少少少少血, 所以CALL 我返去照多次

最後佢問我留唔留院,我最後緊係唔留啦,就簽左出院紙走

咁我都係等下星期一去排埋腦科慢慢CHECK 

-------------

究竟我D 記憶差,關唔關呢D 事?

我之後都係要多D 影相同埋記錄多D 等自己未來睇得返!

因為話說我大表哥都失左憶?每日都唔記得自己前幾日既事

佢連離左婚既老婆係咩樣都唔記得

------------------

話說我細個就同我E 媽同我班表哥一齊住

我大表哥離婚果陣日日都播住明年今日去聽

有日凌晨佢又唔知做乜春(可能飲完酒)

去渣左我細表哥架車出去(我都唔知佢有無牌,但應該係無牌)

仲撞埋,撞完就咁就返左屋企訓

我二表哥就去執手尾,去搵返渣返架撞左既車泊返路邊

(我二表哥)佢依家都走左喇,因為呢幾年日日飲酒,飲到個肝急性走左

我最記得就係我幼稚園比人打左巴? 我放學係咁喊

佢問我咩事,係咪比人恰,佢幫我出氣,打返佢

但我就無出聲,喊住咁係咁跑,,,,,,跑上天橋返屋企, 完

希望佢走左後既世界係開心快樂嫁喇



留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊