怪獸大學

拿Pixar 既戲我套套都有睇既
 我本人就鐘意反斗車王,衝天救兵,Toy story,超人特攻隊,Wall E系列 
最近果個Brave就幾tvb,唔係幾岩我睇 
而怪獸公司就因為個細佬女幾可愛同毛毛有霸氣得黎,又純品而吸引我去 
今集就...無細佬女,而係講友情既
 但係唔知點解我覺得講得唔係太夠喉
 例如個院長就9唔答8咁,講左幾句就走左 
成套戲我最記得係,個啊伯同人做fd
最後仲搞埋人地啊媽果度 2人共享一個啊媽,果度我笑左好耐== (我鐘意森美配返大眼仔多d!!) 最後我係唔會比分既
 但我心目中呢套野都係必睇既 因為情義結
 我想睇卡通型既愛情片呀!!
 因為真人既愛情片都係虛幻嫁啦
 倒不如整卡通,更加合適啦
 (好似Wall E,UP 幾好呀,呢D真係男人既浪漫喇)

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊