打尖

今日體會到,大陸打尖文化
 2條啊叔帶住個黑超扮盲(仲要帶住假rayban),直接去頭位
 我就係最前果位,但係因為果度係堔圳
 正所謂猛虎不及地頭虫
 而且果2隻仲要係蝗虫 
我只好忍氣,後面排隊果班最多都係個頭轉轉下咁 一句聲都無出 
到我買飛喇,我d普通話咁純正,個賣飛既妹妹
 竟然唔識聽我講乜,拎本簿比我寫
 我心諗,想我寫我電話比你之掛,咁低裝既招我都用過啦 
我醒喇,我慢慢講,佢終於明我講咩
 但後面班啊叔係度屌哂鬼
 我心諗,比人打尖就唔屌鬼
 我唔識講普通話,買耐左 就嘈我,你班友仔真係欺善怕惡 
最重要既係我既普通話太純正,無鄉音
 果個妹妹先聽唔明姐,你老闆丫 老實講丫,已經有幾條友問我:你是那裡人 
我又唔係明星,你知我邊度人又點丫
 想約我直接出聲就可以喇
 最後,堔圳既物價真係好高,同香港有得fight 
(坐火車去堔圳既時候,識左個啊婆,同佢傾足成程車,魅力?沒法講)

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊