憤青

其實係我骨子裡係一個憤青
每次夜晚係屋企睇新聞
我都會爆粗
我老媽子都會問我係咪痴左線
依家呢個香港我個人係認為無得救既
除非中共倒下
成班官員完全不要臉
689成個班子負面新聞多如繁星
民望永遠都唔會過50%
無他既,因為呢班友唔係民選
做乜都根本唔係同我地交代
佢地只不過係一班仆街含家產姐
殺人放火金腰帶
成班好似不死身咁,做咩都唔會有事
以陳荗波為例
無論點,都唔洗有事,交代
另外依家出街普通話差唔多仲多過廣東話
將來我bb出世
廣東話應該已經唔係香港主要口語嫁喇
每年成班新移民黎溝淡香港人
講住普通話,拎住眾援等飯食
社工既工作就係為新移民拎福利
以前我住係上水,我依家再返上水
地下個火車入口,嘩
條水貨龍長到幾條街咁仲排緊
讀書又同成班雙非搶
成個低班只有三個香港人
其他全部講普通話傾計
痴撚線
我關心時事,但我真心感到絕望
香港?腥港
71見

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊