放假

我對放假既定義為
唔洗出街,唔洗聽到電話響
唔洗負任何責任咁過日好
所以我今個月全個月都唔覺得自己有放過假
我訓覺既定義為訓12個鐘
點解訓覺訓超過8個鐘就叫懶訓
咁我真係需要訓12個鐘先夠
我都唔想,我夠想人唔洗訓覺
咁人生就長1/3時間出黎
可惜唔得嘛
其實無論我訓幾耐都可以繼續訓
我好鬼鐘意訓覺
我覺得訓覺對我黎講
唔係休息咁簡單而你項興趣活動黎
因為我每次訓覺都會發夢
每次都搞到唔想起身慢慢發埋佢
唉,點知原來每日起身都要
塔果架迫到仆街既西鐵,輕鐵,你老味
p.s 我之前個旅行拖左二個月都未打完,我相信呢樣真係叫懶喇

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊