2013 年大事回故

我每年都會做既就係睇返自己以前咁多年,打過既日記
當然因為之前打左有7年有多既日記網死左之後
我就睇小左同睇快左啦
加上我都有睇相既習慣
所以每年既事我都有係個腦run 一次
今年最深刻一定係背包遊大陸啦
因為我連自己鄉下都未返過既港仔
由唔識講普通話去到可以用普通話去問路
呢個進步已經係由0去到1
係無限既進步黎喇
我最記得係去行果條村
要10個鐘既路程,
又加上睇到雪山,有泥石流,買錯票,比人扼等等既事情
令我永世難忘
仲有做低下階層既經歷
我會放係自己個腦入面
有人問我經歷唔夠咩?
其實有時唔係我想經歷,而係經歷去搵我
另外希望今年個死人年宵順順利利~
年年都聽一年之計在乜春
我今年就真係試左將目標寫係個地方
下年去睇返喇,一日之計在於神
我個人就無信仰既
我淨係知成事在天,謀事在人

(依家興拎d 9唔答8既相黎放落個post 度)
(我到依家仲係覺得個聖既簡體根本就係個怪字
唔怪得我細個會問咩係怪誕節啦)

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊