名呢家野呢

正所謂呀,如有雷同實屬巧合
成日同人溝通既時候就會有名上面既誤會
正如我琴晚聽到有2條友傾計
條友a話:不如去燉奶佬食野囉
佢話fd就話:好呀,我都想食燉奶
a就話:燉奶佬唔係食甜品嫁,不過你想食都可以食既...
呢件事就令我回起身邊以前因為名而引起既柒事
例如:加一最多加一蚊(一位不問世事既朋友,因為少出街唔知加一係乜)
黃石公園(我以為係香港果個黃石,仲話果度好多牛牛屙屎)
鵝卵石(小學既時侯舉手問老師,d鵝卵石係河入面,咁d鵝一出世咪會浸死囉?)
如果你同我一樣都係覺得鵝卵石係鵝既卵呢,咁就大錯特錯喇
原來鵝卵石係一個石既名嫁ja 傻仔
改名果個真係....害一班無辜既少年有童年陰影

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊