雨崩1

雨崩我永世難忘既地方
都係我覺得去旅行暫時覺得最正既地方
因為呢個地方仲未開發
所以係無車去
所有地方都係徙步
由開始進入去村口
已經足足行左8個幾鐘
d 路仲要係有牛屎,馬屎,人屎
又要係山路
諗起人都痴線



每行一個地方就會有燈柱講我地聽幾多號
因為之前既朋友講過11x號就會到雨崩
我地行左足足6個鐘終於到100號!!!!!!
真係真係好辛苦好辛苦



呢個就係我行山裝備
個帽我見幾型棍所以買,但估唔到佢幫左我勁多
之前就係無帶帽防曬野
我成塊面甩哂皮,所以今次要包實
不竟果度都有成4千幾海拔,紫外線超高
(因為琴日洗左對<默>所以掛住係個背long 上面,諗住曬得乾
點知到最後都係唔乾,因為d 汗濕完又乾乾完又濕)

我的救命棍,救左我幾十次
留意下面真係全部泥同屎
shit
唔好以為得我一個係咁,其實我地同行者都係一樣包到實
個背long 幾十斤重,又水又野食又衫
仲要行山路,行屎路
行足8個幾鐘先到雨崩目的地
crazy

終於都到喇!!!!!!!!!
雖然已經係6點幾7點
但個天都係咁光
個房仲要望到雪山
第一時候就去左沖個熱水涼
雖然好簡陋,同好多蛇蟲鼠蟻
但我都覺得呢個沖涼節目我比200分
我地plan 係雨崩玩4日
呢4日先係地獄既開始
唔應該係玩4日係訓練意志既4日
因為呢4日夾埋起碼行左35個鐘
係行45度以上既山路
有好多路係要用埋手爬
海拔又高,但超好玩!!!!


留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊