雲南行軍死亡40小時

雲南行軍死亡40小時 第2,3,4天
到左第2日,係廣州
因為又係6點有多先有火車去昆明
(仲要係硬座)
所以我決定左朝早8點起身
去下廣州既博物館(聽人講好出名)
外表十足transformer 果個能量塊咁
入到去個樣係石屎天花,仲未鋪好咁
真係十足陳法拉咁,有外表,無內涵
入面既展物我最鐘意就係呢個
無錯喇,我都唔知係乜黎
不過佢令我諗到真三國無雙入面既結他
行左2個幾鐘行完
(我覺得香港果個好睇d)
果頭原來佢有齊圖書館呀,藝術館呀
少年宮呀(開頭我以為係乜打十二星宮既東西,原來係少年藝術館)
要提一提既係個圖書館
因為
佢係十足十magebox 咁大嫁
但我心諗緊,會唔會真係有咁多書呢?
起碼諗住搵本平板64 黎睇下有無
點知係咁既
多數既書架都係空空如也
其他既館都係差唔多嫁喇
都係有外表,無咩內涵
行到都下午
所以搵左間四川野食
um,唔辣,但入面既四川服務員就幾白
點解我知佢係四川,因為佢講我聽囉
--------------
話咁快就去返坐火車到昆明
27小時精神崩潰時間
因為你坐既位勁唔舒服
仲有你一企起身
企位既人就會坐左你個位
仲有最緊要夜晚
果度係完全唔關燈
張橙又硬又驚比人偷野,又驚比人坐
我感覺上十足有個未知既炸彈放左係我周圍一樣
我見人地訓係,坐係地下,個頭係訓係張橙度
咁我果27個鐘點過?
咪又係了下d 啊e 呀 啊叔呀 啊妹呀 啊哥呀
果d 傾下計囉
我就同隔離位既文賓幾好傾
佢以前係農民黎既(20歲)
依家出左黎廣東打工
佢家鄉係大理
成程既風景佢都同我講解邊個樹係種乜
邊個地方係有咩好睇
佢諗野係屬於非常單純果一類
好喇
終於過左打仗果27個鐘
到左昆明喇
文賓就帶我地去坐的士去最近既大巴站
去麗江(係需時1x鐘的)
果陣係晚上9點多
係火車度我係一個飯都無食到
姐係已經有27個鐘無飯落肚
我諗住順利可以坐大巴去麗江喇
點知又無哂票
真係大大聲講左句:仆街點解個天咁對我地
最後我地買左黃牛飛上左大巴
真係夠哂大膽
大家可以望望車內既環境
你可以想像一個又臭又細既車
坐都有好大既困難既一架巴細巴士
而且咁岩得咁q
係車上面識左一位廣州少年
佢名叫啊鳴
因為我地行程好似
所以決定幾日之後一齊玩
上左車,乜鬼都唔理喇
緊係訓啦,因為明天早上就會到麗江嫁喇ma
仲唔爭取時間訓咩
點知訓到5點半
車上既仆街叫哂人落車
我心諗:咁快到咩,火車都係十個鐘啦
落哂車之後
先知比人賣豬仔
........................................
落到車,廣州仔第一站同我地唔同所以已經走左
所以我好無助咁問人做乜鬼
但個個落車既人都唔知做咩事
原來係果班仆街再用另一個van 仔
車我地去第2度
我地7個豬仔(另外4人唔識)
係車度,都不停地屌
我地用廣東話屌,佢地講西安話屌
最屌都仲未係呢樣
最屌係個van 仔再車左我地去唔知邊q個火車站
之後買左企位飛我地企返去麗江!!
仆街係企位呀(姐係變左我地係車上既炸彈呀依家)
去到果個火車站
係大約7點左右
但張飛係10點幾先開車(痴線!!!上帝也瘋狂)
係火車站有咩做?我當然就係同一同被賣豬仔既
西安朋友吹水啦
同埋教佢地玩助大dee
原來助大dee 中國唔係好興
佢教返我地玩佢地既"嘩抗"
(我個人感覺係助大dee 難玩好多)
玩玩下時間好快過
到左1點左右就到麗江
辛辛苦苦40多小時,終於終於到麗江喇!!!!!
呢一次黑車既經歷我一世都記得
係一世呀(最重要我係聽唔明當時既普通話,口音勁重)
再坐多大半個小時,終於到左麗江古城外圍
搵左間客棧放低哂行李
第一時間去沖涼,刷牙!!!!
係間客棧度登記
原來佢地第一次有香港人黎住
唔識點登記
最後我就幫佢手打哂自己既假資料落電腦
(其實佢地勁恐怖,佢地張ID CARD 一拍落去電腦度,一間小小既客諓
就可以出哂所有資料,連佢父母都知道係邊度出世等等,太可怕)
安頓好之後我地就出發去古城行啦
UM....我個人覺得幾靚,但係太商業化

據說當地人仲會用象形文字,即是


估到一句我跟你姓又點話呀

為左你地我立刻幫張圖翻譯啦
總結黎講麗江古城就係一條古裝既女人街
係當天,我地又比人扼多

去左間只有我地一台既火鍋店度食
食左每人80蚊人仔既火鍋
仆街又中多次伏!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
什麼黑山羊,我操你媽b 排骨就排骨啦
仲要食唔飽,天呀!!!!!!!!!!
第2,3,4 天日子就在黑暗中渡過了

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊