麗江一天遊

朝早一起身,凍到我抽根
應該我估就得12、3度咁上下
















神咁早就走左去拉市海(拉屎海)
本來每人10蚊既車費
但因為個司機唔記得,定係好人唔收
到左落車我都無比過錢個司機
佢就開走左架車
係果度騎馬一個鐘係收費220人仔
見琴日比人扼鬼完,所以決定要親親大自然去行路
但過路費都要40$

我覺得個拉市海好鬼靚
因為小湖,草地,天,船,馬,靚仔都有齊

好睇完咁靚既景
當然就係走返出去喇
行路返出去都有學問既
就係點樣唔經原路行出去,而又行得安全呢
個答案就係亂咁行喇
我地足足行左2個鐘都出唔返去
係個小山路度迷路
果度d植物,件件都高過我
我想睇條路都難
幾經辛苦行左出馬路度搵車返客棧算喇
返到去客棧就搵左琴日班西安朋友坐車去束河古鎮度遊下
同麗江既分別唔太大
只係小人d咁解
我同佢地無女朋友既都影左張合照
唉,鬼叫生得靚仔無女仔埋身咩
係個古鎮入面竟然有海賊王
個重點係入面放既係王菀之既歌
我完全覺得呢個世界無奇不有呀
係束河古鎮慢慢遊下行下
咁都已經下午6點喇
(麗江的天氣係8點半之後先係天黑)
係公交車上同西安既朋友啊澤傾開計
原來咁多年輕人都係咁憎共產黨
但佢地既夢想就係想做公務員
因為唔洗做又有錢收,安定有樓住
了解左好多佢地既思想
(佢地廿歲人可以一日食包半煙)
係咪真係有咁多煩惱,定係已成習慣呢?
休閒的麗江遊(第5天)

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊