香格里拉

係虎跳峽度住左日
朝早仆街。。。又要行2個幾鐘落峽
落到中虎跳
終於有車接送喇
坐左6個鐘左右啦
終於都去到香格里拉
個司機係藏族人黎
佢話我地如果無地方住
可以住係佢屋企
去到佢屋企都幾鬼大
成間house 咁大

但佢地煮野食係係個廳度
呢個就係我地食既下午喇
有酥油茶,酸牛奶粒,青卡餅?,青卡麵?(唔知係咪咁叫)
係食完果一刻我完全覺得廣東菜係最最最好食
(因為藏菜真係超難食)
食完野就出去玩下喇
去到古城區
唔小心影到佢隻藏x 狗
佢話要收我錢
我頭也不回唔理佢
佢帶住隻狗黎
心面諗:唔會放隻狗出黎咬我呀
好彩最尾佢都識趣走開
我地去左下一站去左轉個成個摩天輪咁大既時代巨輪
d人話轉單數,就可以轉到運
我都轉左圈
我諗起碼要30~50人先轉得郁
果d友仔搵唔到位轉
佢走黎捉住我隻手黎拉
我心諗:痴線嫁,你拉我都比唔到力個輪啦,short嫁
(仆街都唔知係咪想拉我出黎,比個位佢轉)
去玩完一輪就返返藏民屋企
睇佢條村,睇完再返去佢屋企食野(果陣7點半,個天都仲係咁光)
呢餐係薯仔加醬食
(超超超好食呀d薯仔勁綿,勁好食)
佢果d 野放上去係虫茸黎
我每次都落勁多落去
開頭佢地眼望望,我心諗做乜鬼呢
我見佢地都係落小小
原來呢d虫茸係好貴既野黎
我因為以為係晚飯黎
所以我不停地食
我估起碼食左7-10個薯仔
食完之後先知有飯食
佢地原來係食4餐嫁一日
。。。。。。。。。。。
晚餐又係食薯仔
我見咁簡單就幫手抄下
(佢地覺得好好笑咁)
未見過男人煮飯咩
仲有煮左個什麼什麼豬肉
成塊都係肥糕黎
係完全食唔出味道
佢地煮野食,係only 一樣送就係一樣送
唔會有其他配合黎煮送
好鬼單調,不過好彩我食飽左
但都食左3碗飯,去係旅行食野特別多
佢地一定心諗:條友係咪傻嫁,食d垃圾都食3碗飯
食完飯,我就立刻去幫手洗碗
佢地洗碗估唔到係落酸牛乳粒黎洗
油到痴線
佢地仲要唔過水黎洗碗
洗完就放係度就完左
我都無眼睇
最後唔飲酒既我
我都試左佢地既青卡酒?
超好飲,聽佢地話呢隻酒成6x度
但我飲落口,我覺得好鬼好飲
好飲過紅酒
飲完我就獨自上佢既天台
睇星星
你諗下個情境幾型
成天星星
一條友半醉既人係天台上面睇星
呢種咪浪漫囉
其實我果陣真係好想有另一半係度同我一齊睇
可惜真係可惜
睇完就入返屋訓地下喇
明天就去飛來寺喇
(又要坐6-8個鐘)





留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊