瀘沽湖的3日2夜

瀘沽湖如果大家有機會去麗江真係必去既地方
因為果度真係好靚,同埋去既時候果6個鐘既車程
有同坐過山車既感覺
只係200蚊既車費就有6個鐘既過山車刺激感
試問邊度有?

每一條路
個司機都會想盡方法去超車
但每條路既位就只可以過到一架車
呢d壓力真係唔係人人受得起













再望望我地會經過既路面
我會命名佢為秋名彎

經過左唔知幾長既時候,終於都到左美麗的瀘沽湖喇
天海一色
去到第一時間就係租左部單車環湖
當中就識到3位朋友
其中一名係老師,其他就無問
踩左唔夠1個鐘,我地都決定放棄喇
因為環湖踩哂係要8-9個鐘
第一日就係forget everything hotel 度住左晚


第2朝晨咁早就去坐船睇日出
最後係睇唔到野而回
因為雲南真係太多雲喇















到左我自己覺得呢幾日最緊張刺激既
電單車環湖喇
我真係型到無得再型落去

大家試想想左邊係山涯,你要點樣渣呢一架電單車呢
我後面係有位女士坐車
我用左一個到依家我都覺得好痴線既方法過彎
就係開到盡,50km 訓住咁過彎
個引擎係點到個地下!!!!!
坐我後面果個驚到痴線
(我過彎果刻係快感令到我腦內一片空白)
刺激感:100分,坐我後面果個應該有101分
刺激完緊係要休閒返一陣啦
睇住人地係出面划船仔
幾休憩~













返到forget everything hotel
被迫到退房。。。因為佢話租左比人
錢。。可以令到口齒也失去
最後就係女老師既房住下來
佢地2人房,但間房計埋我住左7個人
我諗咁唔係路,每個人都唔知訓邊
最後左搵右搵先搵到個hostel 床位
就係訂果刻我見到一個令我心動
而我地又對望左2s 既女仔
可惜我趕住去拎床位
最後,到左返左香港我都仲有掛住佢既感覺(但已經唔記得左個樣喇)
唉~緣份一過去,就好似空氣咁捉唔住
最後我就係一個訓到4點半既時候天花會流水既床位
訓左一晚(訓訓下成面水,仲要唔知咩水黎)
到左第3日回程係架車度
塞左好耐
最後我只係見到一架凹哂既4人車被拉走
我相信入面既人應該都。。。嫁喇
真係只可以講句,呢條路真係好危險
rip
返返去麗江古城
為左聽日去虎跳峽做好準備
就去超市買好食物
係超市入面我又聽到王菀之既歌
仲要係新歌黎(翻唱你的名字我的姓氏)
我去前幾日先買左佢隻新碟
估唔到黎到咁遠既地方
都聽到佢把聲
瀘沽湖的3日2夜
(第6-8天)

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊