痴線的虎跳峽

虎跳峽係乜鬼海拔差距最多既峽谷
(上虎跳去中虎跳係海拔4xxx>2xxx)
一大清早就同人合車去到上虎跳
開始我地8小時行峽谷之路
我鐘意呢句:不是路不平,只是你不行

行呢個28拐真係好辛苦好辛苦,因為海拔又高
又不停地轉,仲要不斷上山
但係當然啦正所以高手都係最遲先出現既
呢班山羊行山真係高幾班





















其實一路既景色我地都係雲上面
係神仙既感覺,好彩後生
無乜高原反應
成條路係,有d地方需要勇氣跳過去
成程入面我只係見過有大約15個路人會咁樣行
其他人係會選擇係旅遊車度行馬路欣賞
個峽下面有條河,好似老虎咁不停叫
d 路真係好鬼險,行錯2步真係會飛左落峽谷底
最後都成功去到中虎跳

見到我同鄉就同佢影張相

終於可以休閒一晚喇
間房就係咁喇

早抖
下一站就係要聽日落山
再坐車去香格里拉了

留言

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊