雲南遊


雲南呢個旅程我一路都係諗我既普通話
點樣可以應付到咁多日既旅程
準備係乜都齊嫁喇
一早已經係深圳買哂飛
我和友人(2位)
買左31/7 既火車飛由廣州東去昆明
所以我1/8 由香港出發喇
係過關既時侯咁岩有幾個南方衛視既記者黎
咁既機會咁難得,當然去同佢地傾下計啦
佢地話要拍一個關於什麼鐵路既電視
其實我唔明佢講乜春既
佢就問我識唔識講廣東話,我心入面R 哂頭
咁到錄我地既訪問,我話我自己係香港人
原來佢以為我係大陸人,我操佢媽b
當然係心入面講啦,咁我一個人solo 左30s
最後佢送左個記念品比我,佢最後仲話會不斷loop 黎播
我聽到之後當然知道佢9up啦,但如果有2s 出鏡
我諗我係中國已經係大明星啦
我就帶住呢個夢去慢慢等火車了
由香港去廣州東係要2個鐘既
班車仲慢過輕鐵,我諗我落場跑仲快過佢
去到廣東,因為仲有段時間先會再坐火車去昆明
咁就係廣州東望下野,睇下大陸發展成點啦
嘩,d 物價同香港計返係差唔多一樣
但佢地請人,只不過係得2千多小小
真係痴線,唔怪得成個場,得小貓3,4 隻
我成程都係只睇不買,最後去左食個飯就準備上車
戲肉來了,係上文我已經提過我買既係31/7 飛
我去係1/8(當然果時我地個個都唔知道錯左日子喇)
到上車時候,我一路唱住陳奕迅既夕陽無限好
到查飛既時候,當個火車友同我地講話我地日子唔岩,張飛作廢既時候
我立刻好似一道雷打左我天靈蓋個位度咁
最後我走左去同車長講
當然係用我最地道既港通話啦
我相信佢係完全聽唔明我講乜春
我又聽得3成佢講野既情況下
最後都係無得傾,要miss 哂我之後既火車飛
仆街,呢個價夠每人坐個飛機喇
最後為左安慰自己,我都係當自己坐飛機黎廣東。。。
咁無火車,之後既火車飛又全部作廢既情況下
我就上網搵左間旅館住
係電話上,又係我唔明佢講乜9
佢又唔明我講乜9
佢最後忍唔住講左50$/per night
成件事就明朗哂
最後見到果條友,原來佢係識講廣東話
。。。。。。。。。。。佢(5x歲)仲話以為我係外國人講普通話
(見識真係小,我呢d 純正普通話都唔識聽,仲話我講得似古天樂,痴媽根)
係間旅館度,見到幾個又係一大個背包咁
了下佢地傾計啦(普通話)
原來佢地係黎廣東搵工既
傾左陣,先知大陸既生活大約係點
咁既人工,但咁既物價真係好難生活
美麗既城市,辛苦既人民
這就是中國
好,雲南遊第一天

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊