飛來寺

踏入呢一日
我首次見到香港人,點解我知佢係香港人?
因為佢著legging 呀
係德欽度停左陣
搵左間抄野食
吳,幾好正,岩我口味
多油多鹽咁,正
食完野就上路喇
去我地進入雨崩原始森林既前一站
飛來寺
去之前睇相會覺得呢度睇日出好鬼正
但睇日出既野就講運既
當然我。。。都無咁好運睇得到啦
唉又哂左一次5點幾起身

呢個日出有名堂嫁,叫日照金山
前面果個雪山就係金山了
雖然已經過左日出時候
飛來寺無咩好講
但係入面識到幾位人兄
佢地話我似金裝4大才子既周文賓
(佢一講既時候我係諗,嘩大陸仲做緊幾千年前既tvb 劇?)
雖然我唔知道佢講果個係邊個,但係tvb 文化真係深入大陸人心呀
好,係飛來寺住一晚後就到呢個旅程既重頭戲
雨崩
------------------------------

留言

這個網誌中的熱門文章

放棄做海關

夜行大帽山

仲係咁諗緊